Paris jour 61: la nouvelle famille

Hi lieve mensen,

Vandaag had de ontmoeting van de mogelijk nieuwe familie. Ik was een beetje zenuwachtig, maar ook heel nieuwsgierig en ik had er zin in. Ik was 5 minuutjes te vroeg op bestemming. T was een kort en fijn reisje.

Toen ik naar boven liep hoorde ik de kinderen al praten. Eenmaal in de woonkamer waren Marian (9) en Gabriel (3) al daar en Ines (7) was beneden in haar kamer en kwam een paar minuten later boven. De kinderen stelden zich netjes voor. Marian was heel verlegen, Gabriel niet. Ook Ines die later naar boven kwam was niet verlegen en begon meteen tegen me te praten, heel schattig.

De moeder heeft me het huis laten zien, ik vond het een prettig huis. Mijn kamertje zag er ook goed uit, klein, wel op dezelfde etage als de keuken en woonkamer, dus dat is een nadeel, dan hoor ik alles in mn kamer.. Maar goed, alles zag er goed verzorgd uit. Heb alle vragen die ik nog had gesteld en was wel tevreden met de meeste antwoorden. Ik moet wel vrij veel werken in de vakanties, omdat ze de kinderen niet naar t centre de loisirs brengen. Die ben ik dan als t ware. Dat wordt wel erg zwaar en daar moet ik dan ook nog even over nadenken. Ze zeiden wel dat mocht ik er tegen die tijd toch teveel tegenop zien dat ze oplossingen zouden bedenken. Dus er zit ruimte, dat is wel prettig. Ze zeiden dat ze wel eens avondjes uit 'last minute' verzinnen, dus dat is moeilijk voor mij, aangezien ik alles altijd verder van te voren plan. Ook vond ik de moeder nog steeds een beetje afstandelijk en stijfjes. Maar dat zijn de 'parijzenaars' hier nu eenmaal een beetje. De vader was wel heel vriendelijk enzo dus met hem voel ik me sowieso nu goed en met die moeder kan t alleen maar verbeteren haha. Met de kinderen voelde het wel al goed aan, en dat vond ik erg belangrijk. Woensdag willen ze graag weten wat ik besloten heb, ivm de organisatie en hun huidige au pair op de hoogte te brengen. Dat snap ik wel en ik hoop dat ik voldoende tijd ervoor heb. Ik ga gewoon lekker slapen en kijken hoe ik morgenvroeg wakker word.

Verder vandaag met Maartje een nieuw meisje ontmoet: Marcelina. Ze komt uit Amsterdam en ze was heel enthousiast en aardig enzo dus we hebben gezellig gekletst. Om 18:00 voegde Nicchelle zich bij het gezelschap en hebben we lekker pizza gegeten. Ik had behoorlijk honger, want ik had de lunch overgeslagen omdat ik nergens een pomme de pain kon vinden en ik wilde per se eten bij een pomme de pain! Maarja, dat idee heeft zn tol vanmiddag geëist..

Ik houd jullie op de hoogte!

Bisouss

Reacties

Reacties

Carla

En Suus? Hoe werd je wakker vanmorgen? Als we Ap Dijksterhuis ('Het slimme onbewuste´) moeten geloven, dan heeft het 'onbewuste' allang een besluit genomen en verzint het 'bewuste' daar een mooi verhaal bij...
Ben dus benieuwd naar dat verhaal :-)

Sharon Willems

Hoi lieve Susan, zo ik ben weer helemaal bijgelezen! Ik had nog 3 blogs van jou openstaan. Maar wat een goed nieuws allemaal! Elk gezin heeft voor en nadelen. Ik denk dat het een positieve verandering voor je is. Daarnaast leer je er heel veel van en doordat je nu van gezin verandert maak je nog meer mee van Parijs! Je klinkt positief :D Succes vandaag nog. Maak er een fijne dag van! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active