Paris jour 82: un film horrible

Halloo allemaal,

Allereerst bedankt voor al jullie reacties, vind ik erg leuk om steeds te lezen!

Zondag was een leuke dag. Ik werd natuurlijk wel weer wakker van de kinderen, dat is jammer. Maar Nicolas, die met de kinderen was opgestaan, suste ze wel steeds en zei: ‘Zachtjes, Susan slaapt!’ Maarja, ik was dus wakker, maar lag nog een beetje te doezelen.

’s Ochtends had ik eigenlijk niks gepland. De meeste au pairs hier zijn er niet zo vroeg bij, beetje jammer haha. Heb mijn koffers opgeruimd, alles in de kast gelegd, en ben gaan ontbijten. Er was niemand in huis, ik had ze allemaal horen vertrekken. Er lag helaas geen briefje waar ze waren, had dus ook geen idee hoe laat ze terug zouden zijn.

Rond 12:00 waren ze terug en gingen de meiden tv kijken. Nicolas en Gabriel waren nog weg. Heb een beetje gekletst met de meiden en tv meegekeken en ben daarna verder gegaan met koffers opruimen. Nicolas en Gabriel kwamen inmiddels ook thuis. De kinderen werden geroepen voor lunch en ik wilde eigenlijk niet meteen ook erheen lopen, want misschien hadden ze daar niet op gerekend. ‘Susan, we gaan lunchen!’ Riep Nicolas uit de keuken en toen ik de keuken inliep stond daar al een bord met eten en een glas voor me klaar. Dat vond ik heel fijn.

Ik heb helpen afruimen en toen was het tijd voor Inès om haar arabisch te leren. Dat is een activiteit van de woensdag. Nayla komt uit Libië, en blijkbaar spreken ze daar dus arabisch, weer wat geleerd! Ik ben er even bij blijven zitten want ik vond het wel interessant.

Vervolgens was het wel tijd om te gaan en heb ik de metro genomen naar Odeon om daar met Tess en Juul naar de film te gaan. We wilden eerst naar een film met Justin Timberlake, maar die draaide daar niet. Nou, toen gingen we naar The Impossible, als je een depressieve middag wilt: ga erheen! Mijn god, dat ging dus over een familie die in de tsunami van 2004, die op Sri Lanka, terecht komt en brrr wat was dat echt gedaan zeg.. Alsof je er zelf in zat, echt afschuwelijk. Ik werd me ineens veel bewuster van wat voor ramp dat is geweest.. Na wat traantjes gelaten te hebben was de film afgelopen en zijn we naar de starbucks gegaan. Althans, dat was het plan, er was alleen nergens plekL We zijn naar de Brioche Dorée gelopen en daar hebben we nog gezellig gekletst. Om 18:15 was het toch wel echt tijd om naar metro Pigalle te gaan, waar we met heel wat anderen hadden afgesproken om uit eten te gaan. Wij kwamen als laatste aan, oeps.. Het was heel leuk om iedereen weer te zien. Anniek, Maartje, Roos, Kelly, Nicchelle, ze waren allemaal weer daar, echt leuk hihi.

In een gezellig restaurantje zat ik bij Tessa Julia en Maartje en we hadden alle 4 kip met friet haha. Maar t was wel lekker en maar €10,-

Na het etentje, het was pas 21:00, vond ik het eigenlijk wel leuk om nog even naar place du tertre te lopen, om te kijken hoe dat in het donker zou zijn. Juul en Tess wilden wel mee. Ze liepen wel te zeuren over de trappen, maar ze hebben t gedaan. Trots op ze! Het was er gezellig, we kwamen langs dat restaurantje met live piano en we kwamen ook nog langs een restaurantje met live gitaar of iets. Heel gezellig. Toen wilden Tessa en Julia nog even in t Sacré Coeur, nou prima. Er was daar een mis bezig, dat was wel leuk om eens mee te maken. Daarna nog even van het mooie night view genoten van Parijs en daarna zijn we naar de metro gelopen. Het was echt een gezellige zondag dus.

Morgen weer aan de slag, hmm, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik zie er wel tegenop eerlijk gezegd.

Nou goed, morgen meer!

Bisouss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active